moiszymokiem

moiszymokiem

wtorek, 10 lutego 2015

Prof. Ewa Stachowska

Czytając książkę
Mai Włoszczowskiej natrafiłam na ciekawe nazwisko - dietetyka, lekarza. Tutaj link do wykładu prof. E. Stachowskiej pt: Flora jelitowa - nasz potężny sprzymierzeniec w walce z rakiem W bardzo przystępny sposób podana solidna dawka ważnych informacji. Konkluzja wykładu sprowadza się m.in. do kapusty kiszonej. (Notabene jutro u mnie taka surówka (w planach zanim obejrzałam wykład, po wykładzie to pewnik :)), - z resztek kapusty od mojej mamy. Muszę Ją poprosić o zakiszenie kolejnej partii. Tę samą informację na temat kapusty słyszeliśmy kiedyś od zaprzyjaźnionego małżeństwa lekarzy, kiedy rozmowa przy kawie zeszła na temat naszych dolegliwości. 
Obejrzyjcie, warto!
Aha - oczywiście nie myślcie, że cały wykład to kapusta. Można odnieść takie wrażenie z mojego posta. Jest tam sporo wskazówek wartych wykorzystania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz