moiszymokiem

moiszymokiem

czwartek, 16 sierpnia 2018

Brownie

Piekąc chleb, można wykombinować coś takiego:


Przepis przywieziony ostatnio z B-B, podobno mega zdrowy. Nie znam się, ale go jeszcze udoskonaliłam (ku zdrowotności)  i uprościłam samo wykonanie, zatem ad rem:

Składniki

20 dag gorzkiej czekolady
15 dag masła (ja dałam trochę oleju kokosowego, trochę masła)
5   dag cukru (ja dałam 6 dag cukru pudru)
4 jajka
12 dag mąki (!!! moja zmiana = 12 dag płatków owsianych zmielonych na mąkę)
1/2 łyżeczki proszku
orzechy włoskie

Wykonanie

  1. czekolada + cukier puder + tłuszcz  - rozpuszczamy w mikrofali na niskiej mocy
  2. mielimy płatki owsiane, orzechy rozdrabniamy na mniejsze kawałki, dodajemy proszek
  3. jajka ubijamy
  4. do ubitych jajek wlewamy masę z mikrofali i suche składniki, mieszamy, gotowe
  5. ja piekłam w foremkach do babeczek (wyszło koło 20 szt), przez ok. 25 min w 180 stopniach
Efekt

Babeczki niebanalne, nie przypominają muffinek, czy babeczek, do których jesteśmy przyzwyczajeni, czyli często kluchowatych czy suchych. W efekcie babeczki nie za słodkie, wyrafinowane w smaku dzięki orzechom. Dla mnie mniam. Wykonanie łatwe, ponoć zdrowe, a w dodatku smaczne:)   

PS - w poczekalni "Chrzań te diety"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz