moiszymokiem

moiszymokiem

piątek, 26 czerwca 2015

Polecam

Od kilku dni szwęda mi się po głowie myśl, żeby na blogu polecić dwie strony internetowe. Oto one:



Z tego źródła korzystamy już kilkanaście lat. Początkowo robiliśmy tam zakupy, gdy ktoś od nas z rodziny wyruszał w Polskę. Potem wracając znad morza, niejednokrotnie zahaczaliśmy o Bory Tucholskie, by się obkupić. Jeszcze później zamówienia składaliśmy telefonicznie. Bodajże od ponad roku korzystamy z tej strony. Fajnie, że właściciele pasieki zdecydowali się na sklep internetowy. (Wg mnie dość drogi jest tutaj koszt dostawy, ale po zapisaniu się na newslettera dostaje się w trakcie roku info o promocjach z obniżonymi kosztami wysyłki. Ponadto sklep daje też rabaty, nalicza je pod koniec całej procedury zamówienia [u mnie to było między 8 zł a 15 zł] wtedy też poniekąd obniżają się koszty dostawy).

Zdarza mi się robić zakupy w internetowych sklepach ze zdrową żywnością. Anonimowych sklepach internetowych. A tu ostatnio niespodzianka. Dowiedziałam się, że ktoś kogo znam otworzył niedawno taki sklep. Dla mnie bardzo cenna informacja. Mam rzetelne źródło ekoproduktów, a w dodatku w najbliższej okolicy. Dlatego je polecam. Miła obsługa, duża przychylność w stosunku do klienta, po co szukać daleko. I na  potwierdzenie - prosty dowód - odbierając przesyłkę, do rąk własnych akurat, dostaję zimny olej lniany => czyli był odpowiednio przechowywany, nie miał czasu wytworzyć gorzkiego smaku, a zdarzało mi się niestety trafiać na takie oleje w aptekach.
PS - waśnie się objadam, bynajmniej nie ekologiczną, czekoladą, naiwnie sobie tłumacząc, że ładuję węgle przed jutrzejszym biegiem :) Over!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz