moiszymokiem

moiszymokiem

wtorek, 14 stycznia 2014

Fora kłamią :-O

Witajcie,
pod wpływem impulsu pierwszy post tego roku.
Otóż moja przeglądarka bombardowana jest reklamami specyfików na odchudzanie, m.in. zielonej kawy. Pod wpływem tych wyskakujących rysuneczków kupiłam sobie w aptece zieloną kawę, nie w tabletkach, tylko taką zwykłą po prostu niepaloną kawę.
Już po zakupie wpadłam na pomysł, aby jednak coś tam spróbować poczytać, czy rzeczywiście, ile tego pić etc. Bo smaczna nie jest :) mimo że kawoszem jestem jak się patrzy :)
Niestety doktor google podpowiada głównie same strony specyfików. Na jednej z nich  pod artykułem o samej kawie dyskusja na temat niesamowitych rezultatów tabletek z kawy. Wypowiadający prześcigają się w straconych kilogramach  - hmmm postanowiłam zamieścić wpis, tak na próbę, z informacją, że nie działają, z ciekawości czy zarządzający stroną umieści moją wypowiedź. Umieścił :) zmienił tylko "strata pieniędzy, nie polecam" na "i przez 2 miesiące zeszło mi tylko 9kg.
I ciągle nie mogę wyjść ze zdumienia :)
i mój wpis:
Ja też brałam te tabletki zielona kawa, uważałam na dietę, by nie jesć więcej ani nie jeść na noc, nawet trochę ruchu miałam -ćwiczenia etc. i przez 2 miesiące zeszło mi tylko 9kg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz