moiszymokiem

moiszymokiem

wtorek, 3 grudnia 2013

Podsumowanie nienoworocznych postanowień

Mijają prawie 2 miesiące, gdy w kalendarzu zapisałam "czas start" i zaczęłam ponownie :( się odchudzać. Pisałam kiedyś posta o moich początkach biegania. Bieganie miało jeden plus, bardzo ładnie leciała po nim waga w dół, ale i pięknie wysiadały stawy kolanowe. Zatem bieganie szybko zamieniłam na kije. Pierwszy miesiąc był bardzo spektakularny = spadek wagi o 6,6kg. Miodzio. Drugi miesiąc duuuużo słabszy, spadek = 2,4 kg. Ale ciekawe jest to, że w pierwszym miesiącu oczywiście szybko efekty było widać w biuście :) każdy, a raczej każda :) która się odchudzała wie to doskonale, fajnie też kurczyła się też talia o prawie 6 cm, natomiast niewzruszone :) pozostawały uda i biodra. Dwa tygodnie temu dorzuciłam program Focus T25 i widać już to, że to co było nieruszone wcześniej, zaczęło się przez te tylko 2 tygodnie spalać. Jutro zacznę 3 tydzień ćwiczeń i efekt jest taki, że moja pięta achillesowa - biodra, zeszczuplały o 4 cm. Zatem drugi miesiąc na wadze kiepścizna, ale optycznie efekt zadowalający. 
Summa summarum, w 2 miesiące 9 kg osiągnięte m.in. przez: 305 km rowerowania, 34 km biegania,  81 km chodzenia z kijami oraz 2 tygodnie ćwiczeń z Focus T25. Modlitwa na ten miesiąć - "Boże oszczędź mi okołoświątecznych pokus" :)
PS - u nas dziś -7 na termometrze i od razu jakby bliżej świątecznych klimatów. Pozdro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz